★★★★☆
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The 22 Immutable Laws of Marketing - de Al Ries (Author)
Caractéristiques The 22 Immutable Laws of Marketing
Le tableau suivant montre les points supplémentaires relatives aux The 22 Immutable Laws of Marketing
Le Titre Du Livre | The 22 Immutable Laws of Marketing |
Date de Lancement | |
Traducteur | Abena Carola |
Chiffre de Pages | 833 Pages |
Taille du fichier | 61.41 MB |
Langue | Anglais & Français |
Éditeur | Douglas & McIntyre |
ISBN-10 | 7257270764-SSN |
Type de eBook | AMZ PDF ePub BMP ODM |
Créateur | Al Ries |
ISBN-13 | 613-9421617292-MHK |
Nom de Fichier | The-22-Immutable-Laws-of-Marketing.pdf |
Télécharger The 22 Immutable Laws of Marketing Livre PDF Gratuit
In The 22 Immutable Laws of Marketing Ries and Trout offer a compendium of twentytwo innovative rules for understanding and succeeding in the international marketplace From the Law of Leadership to The Law of the Category to The Law of the Mind these valuable insights stand the test of time and present a clear path to successful products Violate them at your own risk
The 22 immutable laws of marketing The 22 immutable laws of marketing
The 22 Immutable Laws of Marketing fait partie de ces livres de référence que lon peut et devrait relire fréquemment pour réfléchir à sa stratégie à son positionnement et à son marketing Bien organisé bien écrit concis et avec quelques touches dhumour Rien à redire
Titre de livre The 22 Immutable Laws Of Marketing By Al Ries 1994 10 24 Téléchargez ou lisez le livre The 22 Immutable Laws Of Marketing By Al Ries 1994 10 24 au format PDF et EPUB
The 22 Immutable Laws of Marketing Violate Them at Your Own Risk Al Ries Jack Trout on FREE shipping on qualifying offers There are laws of nature so why shouldnt there be laws of marketing As Al Ries and Jack Trout—the worldrenowned marketing consultants and bestselling authors of Positioning —note
Lisez « The 22 Immutable Laws of Marketing Exposed and Explained by the Worlds Two » de Al Ries disponible chez Rakuten Kobo Two worldrenowned marketing consultants and bestselling authors present the definitive rules of marketing
The 22 Immutable Laws of Marketing by Al Ries and Jack Trout